بارش باران و وزش طوفان در شهرهای استان کرمان موجب جاری شدن سیلاب، قطعی برق روستاها در برخی شهرها و مسدوشدن محورهای مواصلاتی شد.
کد خبر: ۱۳۲۶۸۹۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، امین باقری با اشاره به قطعی برق ۱۰ روستای این شهرستان در اثر شدت باران اظهار کرد: مردم شهرستان ریگان طی ۳روز طوفان و گردوغبار شدید امروز شاهد بارش رحمت الهی در این شهرستان بودند.


قطعی برق ۱۰ روستا بر اثر شدت باران​ در ریگان

وی تصریح کرد: شدت بارندگی، برق ۱۰روستا را قطع کرد که این قطعی برق در روستا‌ها در حال افزایش بوده که نیرو‌های برق‌رسانی پس از ساعاتی تلاش امشب برق کلیه مناطق را وصل کردند.

باقری با بیان اینکه شدت باران در مناطق کوهستانی بیشتر است، افزود:بارش رحمت الهی موجب خوشحالی دامداران و عشایر شهرستان ریگان شد.

وی با بیان اینکه بارش باران امروز در شهرستان ریگان موجب آبگرفتگی معابر شهر ریگان شد، گفت: در مناطق کوهستانی هم موجب جاری شدن سیلاب در این مناطق شد.

باقری از اهالی این مناطق خواست از رفتن به حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.

تعداد بازدید : 173


بارش سیل‌آسای باران در شهرستان بافت

مجید زند اقطاعی فرماندار شهرستان بافت اظهار داشت: در منطقه کیسکان بارش سیل‌آسا شکل‌گرفته است و بعضی از خانه‌ها دچار آب‌گرفتگی و تخریب دیوار شده‌اند که متأسفانه دو خودرو را آب برد، که یکی از خودرو‌ها پیداشده است و تیم هلال‌احمر در حال جست‌وجو برای پیدا کردن خودروی دیگر است.

وی با اشاره به خسارت سیل به باغات و محصولات زراعی گفت: جاده بافت به کرمان در مسیر کیسکان با کمک راهداری بازشده است و مسیر بافت به کرمان مشکلی برای رفت‌وآمد ندارد و تاکنون هیچ فوتی نداشته‌ایم.

زنداقطاعی خاطرنشان کرد: جاده اصلی کرمان به رابر که بر اثر سیلاب بسته شده بود، بازگشایی شد.

تعداد بازدید : 66


مسدودشدن محور ترانزیتی فهرج- زاهدان

عصر امروز و به مانند روز قبل طوفان و هجوم ریزگرد‌ها فهرج را درنوردید و طی آن مشکلات زیادی به‌ویژه تنفسی برای شهروندان به همراه داشت.

شدت این طوفان به حدی بود که کاهش دید افقی را در مسیر‌های مواصلاتی به‌دنبال داشت و برای دقایقی محور ترانزیتی فهرج - زاهدان مسدود و از تردد وسایل نقلیه جلوگیری شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها